Birşeylere bağlı kalmak istemiyorsan ve hayat eşinin dırdırını çekmek istemiyorsan evlenme. Mantık evliliklerinde belki sıfır sıkıntı vardır.
Ama tekrar diyorum, birşeylere bağlı kalmak istemiyorsan evlenme.

Benden büyük bir abi var Avusturya da yaşıyor, adam PS oynuyor, ben 4 saat PC ye girince dırdır yiyorum gibi gibi