Bayramda bir ihtimal yine sokağa çıkma yasağı gelecek. Gelmese dahi tedbirler kapsamında bayramlaşma Faslı olmamalı. Bu yüzden tras meselesi benim açımdan pek sorun değil

evliyseniz de vurun 3 e gitsin hocam. Alan almış hesabı
Geçen gün bi evli çift gördüm. İkisi birden 3 numaraya vurmuş karı-koca