Bayramda bir ihtimal yine sokağa çıkma yasağı gelecek. Gelmese dahi tedbirler kapsamında bayramlaşma Faslı olmamalı. Bu yüzden tras meselesi benim açımdan pek sorun değil evliyseniz de vurun 3 e gitsin hocam. Alan almış hesabı