Güzel bir uygulama elbette güncellemelerle çok daha iyi olmuş gibi duruyor. Proxyler sistemi ve 4 hesapla aynı anda hatasız paylaşım yaparsa daha iyi olacaktır diye umuyorum. Benim bir sorum var. Pcde Sanal kullanıcı açıp aynı anda çalıştırsak diğer kullanıcılardada başka hesaplar çalıştırabiliyor muyuz? Bu mümkün müdür?
Proxy desteği, token hariç hepsinde mevcut ve sorunsuz bir şekilde proxy desteği ile birlikte pin atıyor şu an. (Tokenda ihtiyaç yok.)
Programı lisanslı bir şekilde kullandırabilmem adına, sabit ip şartı mevcut. Konuda da bahsettiğim üzere VPS önerilir.
Aynı anda vps makinasında birden fazla exe açılıyor. Ki uygularken zaten bunu yapıyoruz. Bir exe'de 3-4 hesap koşturuyor. Aynı anda Cpu ve Ram'in yetebildiği sayıda exe açılabiliniyor. 8gb 4cpu bir makinada örneğin 50'ye yakın exe açılabilir.