Merhabalar,
Genel itibarı ile memnunum bu firmadan ama son bir aydır sürekli sunucu problemleri oluyor. Bazen sitelere ulaşılamıyor, özellikle gece saatlerinde çok kesintiler meydana geliyor. Geçen Cumartesi gecesi neredeyse sabaha kadar kapalıydı tüm sitelerim.
Merak ettiğim, sizde de benzer durumlar oluyor mu ?