Güzel bir uygulama elbette güncellemelerle çok daha iyi olmuş gibi duruyor. Proxyler sistemi ve 4 hesapla aynı anda hatasız paylaşım yaparsa daha iyi olacaktır diye umuyorum. Benim bir sorum var. Pcde Sanal kullanıcı açıp aynı anda çalıştırsak diğer kullanıcılardada başka hesaplar çalıştırabiliyor muyuz? Bu mümkün müdür?