Bu aralar sıkça 150 TL reklam çıkışı yapılabilecek hesap satışlarını görüyorum.
Bu hesaplardan devamlı kendi sosyal medya hesabımızı kasabiliyor muyuz?
Kasabiliyorsak eğer hesabımızla ilgili risk yok mu ?
Bu hesapları alanlar devamlı aynı şeye yönlendirme yapıp ödeme yapmayınca facebook hop dur bakalım demiyor mu?
Benim de birçok bu tarz hesap satıcıya sorduğum ama yanıtını alamadığım soru

Ama şöyle birşey söyleyim. Galiba siteden doğru görerek reklamı onaylamayabilirler. Şayet bu böyle olmazsa facebook, google kendi ayağına sıkar. Bu benim düşüncem