Bu aralar sıkça 150 TL reklam çıkışı yapılabilecek hesap satışlarını görüyorum.

Bu hesaplardan devamlı kendi sosyal medya hesabımızı kasabiliyor muyuz?
Kasabiliyorsak eğer hesabımızla ilgili risk yok mu ?

Bu hesapları alanlar devamlı aynı şeye yönlendirme yapıp ödeme yapmayınca facebook hop dur bakalım demiyor mu?