Bu aralar sıkça 150 TL reklam çıkışı yapılabilecek hesap satışlarını görüyorum.
Bu hesaplardan devamlı kendi sosyal medya hesabımızı kasabiliyor muyuz?
Kasabiliyorsak eğer hesabımızla ilgili risk yok mu ?
Bu hesapları alanlar devamlı aynı şeye yönlendirme yapıp ödeme yapmayınca facebook hop dur bakalım demiyor mu?