Senden 2 yaş ufağım. Maddi olarak benzemesekte düşünce yapın benim 2 sene önce ki halim diyebilirim. Evliliği ve ciddi bir ilişkiyi erken düşünmeye başladım. Günü birlik ilişkiler, sahte sözcükler derken korkuyla kaplı bir düşünceye kapıldım.
Nasıl atlattığımı soracak olursan hocam sana kattiyen tavsiye veremem, çevremde herkes elbet bir gün gerçek aşkı bulacaksın diyordu ve ciddiye alınacak gibi değildi ben aşk adamı değildim. Ama 2 yıl önce hayatıma giren, beni bambaşka duygulara sokan, kafam ve kalbimde ki tüm korkuyu yenmeme sebep olan biriyle tanıştım. Mutluyum, umutluyum, sıkıca tutunuyorum onun sayesinde herşeye.
Eğer aşk'ı arıyorsan, para kazanıp marka takılmak çare değil.. Aklın başındaysa hocam kadın yaşam demek.