Yaşım 30, şirketim yok, sıfır bmw aracım da yok. Bir tane iyi kötü 2017 arabam var.
Evliyim, 29 yaşında evlendim. Malûm şirketim olmadığı için, hep ailemden uzakta başka şehirlerde çalıştım. O nedenle de 8 yıl boyunca, bekâr hayatı yaşadım. Bu 8 yıllık yalnızlık sonrası evlilik bazen iyi geldi, bazen kötü. Ha bana sorsan, pişman mıyım evlendiğim için? Hayır değilim.
Ama tabi sana tavsiye verebilmek için, senin gibi olmak gerek. Bizim hiç yüksek meblağ paralarımız olmadı, sıfır bmw ile falan zaman geçiremediğimiz için tabi o hayatın tadını bilemeyiz.