Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın R10 ailesi hepinizi seviyorum, herkese işinde başarılar diliyorum size bugün ki mesajım ise hep bir şeyler yapmayı düşünüp de bir türlü cesaret edemeyenlere gelsin;
Günaydınlar güne zarar edeceğimi düşündüğüm ama vazgeçmeyeyip birkaç detay ve harcama daha yaparak başladım.Günaydınlar herkese!