Merhaba bende benzer sorundan buradayım. Eski numaram kayıtlı olduğu için kendi adımla olan kullanıcı adımı alamıyorum. Yeni hesabımı da dondurma yapınca komple kapandı. Şimdi bari eski hesapla döneyim diyorum ama numara elimde olmadığı için alamamaktayım. O hesabı bir şekilde kapattırsam nick boşa düşer alırım da nasıl başaracağız.. İyi forumlar herkese.