Carrier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BenimWebim; kendisine telefon ile ulaştım,sonrasında whatsapp ile detaylı görüştük. Önce iyi insan, işinde çok iyi. daha ne arıyorsunuz ki ?
Çok teşekkür ederim hocam, daha çok çalışacağız seninle