Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mng'nin ups ile anlaşması var. Ben öyle gönderiyorum. Bunların dışında navlungo.
Mng ile özel anlaşmamı yaptınız yoksa standart gönderimdenmi hesaplanıyor.