Pilotluk belgesini alıyorsunda uçamıyorsunki 😀 yeşil alan mevzusu yaptılar ankarada yok . Heryer jammer koyuyorlar alıyorsun 10 binlik drone çöp oluyor işin kötüsü kaybolunca bulamıyorsunda .
Gel gelelim almayın boşuna iha1 ticari sertifikam var en son 7 ay önce uçabildim