Tether başlı başına bu sisteme ters bence. artıları eksileri var.
- merkezi bir para birimi
- denetlenemeyen
- rezervi nedir, kime hesap verir bilmiyoruz
- bir düğme ile basılıyor, tıpkı dolar gibi
- patlak vermesi durumunda piyasa çok zarar görür
fakat bir geçiş sürecindeyiz ve tetherde buna yardımcı. artılarına bakalım.
+ sabit bir para birimi, dolar-btc paritesi olmayan borsalarda tether-btc paritesi var. kolayca geçiş yapılabiliyor.
+ tether karşılığı olan tüm miktarı rezerv olarak tutuyorsa bunlar eninde sonunda kriptoya akar (rezervlerinin bu kadar sıkı olduğunu sanmıyorum, güvenmiyorum)
aklıma yazacak başka bir artı gelmedi. kısaca;
Tether bu sisteme ters fakat bir geçiş sürecindeyiz, köklü bir geçiş süreci. Tether şimdi ve önümüzdeki ciddi bir zaman diliminde var olacak, fayda sağlayacak ve bana göre en sonunda sahneden çekilmek zorunda kalacak.