Arkadaşlar Tether - USDT diye bir kripto para var ve USD'ye sabitlenmiş durumda.. Yani dolar kuru neyse onunda kuru her zaman o. Ben bu kripto varlığı anlamadım açıkçası insanlar neden dolara sabitlenmiş kripto ile işlem yapıyorlar.. Amaç kripto varlıkların spekülatif ortamında kalmamak ise eğer gerçekten dolar almak varken dolara sabitlenmiş bir kripto varlığın varlığı ne için kullanılıyor? İnsanlar dolara sabitlenmiş olsun ama dijital olsun diye mi tercih ediyorlar olayı ne? Çünkü kazandırmayacağı kesin en azından diğer kripto varlıklara oranla.

Ayrıca btctürk hesabımda 100 lira gibi bir kripto param var ama fazla olmasa bile yinede merak ettim orada tutmamın bir sakıncası yada güvenlik riski var mı?