Merhabalar,

Payoneer'deki bakiyemi TR banka hesabıma çekmek istediğimde payoneer dolar kurunu biraz düşük hesapladığı için fazla komisyon alıyor. Bunu daha aza indirgemek için Payoneer'deki bakiyeyi Transferwise hesabıma, ordan da TR banka hesabıma çeksem daha kârlı olabilir mi? Transferwise'nin bu konuda daha ekonomik olduğunu duymuştum. Bu şekilde bir yöntem deneyen varsa tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim. Teşekkürler!