tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir şey olmaz , ayrıca domaine vergi vermek istemezseniz müşteri temsilcisini arayın hocam , vergiyi %0 a indirebiliyorlar 1 domain -50 domain fark etmeden vergiyi indiriyorlar
çok teşekkür ederim, peki ne demem gerekiyor?