Tam nasıl yazacağımı bilmiyorum size şöyle anlatıcam.

Şimdi ben İşbankasından Veya başka bankadan Ek Vadesiz hesap açtım diyelim 3 Adet.

Bu vadesiz hesapların hepsine ayrı bankamatik kartı alabilir miyim.

Bilen arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum herkese hayırlı ramazanlar dilerim.