Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi google search console ekleyip yazıları index aldırın. İndex almadan başvuruya yollmasanız iyi olur.
20 civarına gelince başvuru yapın. Başvurudan sonrada her gün 1 yazı şeklinde eklemeye devam edin.
Özgünde çalışsanız sub.domain.com şeklinde çalışısın derim. (benim 3 sub banlandı ana domaine dokunmamışlar.)
Bu sıralar covitten dolayı baya geç dönüş yapıyorlar.
Google search console'a da gönderdim hocam, yazmayı unutmuşum. Evet sub çalışacağım zaten.
Bunlar dışında bir eksikliğim var mı sizce