Anlamadıgım eleştiri neden ? Buradaki amac makale fiyatlarını duşurmek degil ki keza benden duşuk fiyat veren insanlar var iyicene bakılırsa buradaki amac ögrenci olan ihtiyacı olan kişilere vermek iş şirketlere kurumlara degil ki keza kurumlar ve şirkerlerlede çalışıyorum.



* Yeni girişimimize belirli aralıklarla ürün girişi yapacak arkadaşlar arıyorum . İş tek seferlik bir iş değil, düzenli belirli zaman aralıklarında veri girişi yapacaksınız.

Pdf ya da resimden bakarak elle yazım gerekiyor ;

-ürünün adı
- ürünün açıklaması
- ürünün resmi ( internet ya da sistemimizdeki resimlerden bulunacak )

Bir hafta çalışıp ondan sonra işi bırakacak ciddiyetsizler lütfen rahatsız etmesin . Eğer gerçekten evdeki zamanlarımı değerlendireyim diyorsan buyur .

Ücret : ürün başına 20 krş .



Bu yazı birinin konusundan alındı yani 20krşmu vermem gerekiyor?onu anlamadım. hayır zaten konunun acılımında belirttim yapacak pm atsın yorum yazsın demedim.