Merhabalar herkese, gruplarımda üye bildiriminin (üye katıldı vb.) gözükmesini istemiyorum. normalde combobot kullanıyordum fakat deneme versiyonu bitti ve artık ücretli. bu işlemi yapan başka bot bilen varsa çok sevinirim. teşekkürler