Merhaba arkadaşlar ''İndirme Başına Paza Kazan'' sitelerini hala kullanan var mı?
Turbobit hesabına erişemiyorum iyi diyorlar onun dışında,
Katfile deniyorum 1000 indirmeye 8-50$ arası veriyor. Henüz çekim oluşturmadım forumda kullanan varmış problem yok dediler
Başka bildiğiniz güvenilir bir servis var mı ?