Senelerdir kullanmıyordum. Fakat geçen idm indirdim bir siteden ve şüphelendim. Haklıymışım. Bilmediğim bir siteydi ve virüs bulaşmış. Sabah bilgisayarı bir açtım. Ne görev yöneticisi ne tarayıcılar hiç biri açılmıyor ve tepki vermiyor. Nesta virüsü mü neymiş. Bir çok .exe dosyaya bulaşmış. Malwarebytes yükleyip tarattım, avg nin bir tool u vardı onunla tarattım ve neredeyse bir çok program silindi. En son bitdefender yükleyip saatlerce tarattım. Sonunda sildim şükür.