Öğrenciler adına gerçekten faydalı olabilir. Bence projelendirme yapmalısınız hocam
Bahsetmiş olduğum botları ayarlayabilirsem düşüneceğim , yorumunuz için çok teşekkür ederim .

Benimde uzun zamandır yapmak istediğim bir projedir puan hesaplama sistemi kurup uğraşmak mantıklı olur gibi
Paylaşımda bahsettiğim şekilde bot / robot ayarlayabilirsem düşüneceğim projelendirmeyi. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.