1 Yılı geçti laptopumu alalı i7 8.nesil işlemci ve geforce mx150 ekran kartı mevcut 1tb da harddısk.
Soruma gelecek olursak son zamanlarda programlarda olsun bilgisayarın açılma hızı olsun acayip derecede yavaşladı ve programlar bazen hata verebılıyor acaba sıstem mı yetersız gelıyor?
İkinci sorum da laptopun ram ı 8 gb bunun ustune bır ılave yapıp bırde ssd alıp calıstıgım programları ssd uzerınden calıstırsam daha cok verım alabılır mıyım?