Arkadaşlar merhaba daha önce konuyu açtım fakat tam olarak karar veremedim.
Sitemde satış düşünüyorum ama satış olucak mı olmayacak mı bilemiyorum o yüzden şahıs şirketi açmadan 1 hafta gibi sitemi satışa açsam bir sorun olur mu hukuken?