Full boya diğer ülkelerde "19 yaşında araba, e boyasında solma olmuştur sahibi de bir güzel boyatmış yeni gibi olmuştur" diye düşülürken, ülkemizde "araba bir kaç takla attıktan sonra ikiye bölünmüş, belli olması diye boyatmıştır" kesin diye düşünülmesi ( en azından bunu yapma potansiyeli olan insanlar aramızda barındığı için ) sebebiyle aracın değerini düşürüyor ne yazık ki.

Geçen sene 3 parça boyalı 2 değişenli hali 21.500 TL' idi. Hasar kaydında değişen parçaları yazarsanız daha kolay fiyat söylenebilir.