hocam sımdı kızacaksın ama Kaybedince üzüleceğim alan adlarını bu firmadan tescil etmiyorum demıssın uzulecegın domaını orda reglemeyerek keske ordakı oluşacak aksiliği de düşünseymıssın. Aynı tereddutlerı bende yaşıyorum maddi kaygılar yüzünden bende domainleri oraya taşıdım. Çok genç bir arkadaş kurmuş umarım haklı tereddütlerimizi boşa çıkarır ve sürekli kendilerini geliştirir.