Böyle tasarımları çok severim. Başarılı
Tema gözüme çok senkron gözüktü, sanki her parçası uyum içerisinde çalışıyor : ) Tasarım iyileştirmeleri yapılırsa fevkalade olacağına eminim, elinize sağlık
Sidebar başlıklarının sınırları belli olsa daha hoş olabilir belki, ama güzel olmuş tebrikler.
Çok teşekkürler, beğenilmesi motivasyonumu arttırdı.