Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle tasarımları çok severim. Başarılı
miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema gözüme çok senkron gözüktü, sanki her parçası uyum içerisinde çalışıyor : ) Tasarım iyileştirmeleri yapılırsa fevkalade olacağına eminim, elinize sağlık
zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sidebar başlıklarının sınırları belli olsa daha hoş olabilir belki, ama güzel olmuş tebrikler.
sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinize sağlık
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzel, başarılar.
Çok teşekkürler, beğenilmesi motivasyonumu arttırdı.