ciko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap kontrolcüsü satın almıştım, yeni versiyon gönderir misiniz?
Revisify adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, güncel versiyonu rica edebilir miyim?

Teşekkürler, iyi çalışmalar.
Shakumakavelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni versiyonu ben de rica edebilir miyim? Teşekkürler..
ZetDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba. Versiyon 5.0 gönderirseniz sevinirim hocam. iyi satışlar.
Versiyon 5.0 gönderildi.