bence daha yolun başındayız. firmalar küçültmeye gitme yolunda. turizm desen kimse 1 sene ülkesinden evinden çıkmaz kola kolay. küçük esnaf ise 2 aya yakındır kapalı ve belki toplarız derdinde. şu anda herkesin elinde bir miktar para var oyle yada böyle. para kalmayınca nolacak onu çok merak ediyorum.