asıl olay yazdan sonra başlayacak , bizim ülkemize yazın deli gibi turist geliyor. ülkeye giren dövizin büyük kısmı da buradan sağlanıyor. eğer covid yüzünden turizmde patlar ise vay halimize. bi yerlerden yüklü borc almadan tl yi toparlayamazlar
son günlerdeki bu " ingiltereye sağlık malzemeleri yolladık , yok ispanyaya yolladık " muhabbetlerinin asıl sebebi de bence bu . büyük ülkeler ile aramızı sıkı tutmamız lazım , muhtemelen onların desteği olmadan kısa-orta vadede kendimize gelmemiz aşırı zor