Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abisi bundaki vergi de otomobildeki salatalık mı ?
bende onu diyorum zaten hepsindeki vergi ama bundaki 300 cc üstü vergi salatalık değil acur