Merhabalar, geçenlerde de buraya konu açmıştım skinlerle alakalı. CS yi sadece oynarım. Hayatımda ilk defa kasayı o zaman açmıştım. Ederi topluluk pazarında 1600 TL. Şimdi de yine canım sıkıldı bir şansımı deniyeyim dedim. Şu çıktı