yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cbr 250 piyasası 4 ay önce 12.000 tl iken şimdi 22.000 tl dolardan fazla yükseliyor
36bin tl ye honda bayi fiyatlarını güncelledi şuanda - r25 41 bin tl ile güncellendi. Benim cbr 250 r hala kazalı duruyor yaptıram satam bari 2013 20 bin km de 25 bin yazam

DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam geçen mayıs ayında araba alayım dedim bir türlü olmadı şuanda linea bile taksi çıkması 40 bin tl şaka gibi

temizleri 75 bin tl

en kötü zamanda bile 100 bin tl mercedes alınıyordu 1 yıl önce filan






Doktor mu olacaksınız
bizim arkadaş 200 e200 komp aldı balina kasa 35 bin tl ye 1.5 yıl önce şuan 80 bin istiyor ki emsal ilanlarda 70-90 arası değişiyor. Almanyada millet yol kenarına atıp geçiyor bu modelleri

RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam her dönem daha da artıyor fiyatlar bu fiyata motor almakta ne bmw 320d sıfırını alırım biraz daha verip
hocam dönemini geçtim 60k girişi olan motosiklette 85k vergi var ben onu diyorum