Milyonların olduğunu varsayalım, şu an bu ülkeye paranı yatırır mısın ? Ortada her gün sert şekilde gündem değiştiren bir adam var ve her şeyi yapabilir. Ben yatırmam.

Hükümet şu anda özel bankalara acayip baskı uyguluyor insanlara düşük faizli kredi dağıtın diye. Banka diyor ki yahu sağlayayım da kime sağlayacağım kimse borcunu ödemiyor ki. O yüzden özel bankalar diyor ki bana para getirme kardeşim ben faizlerimi de düşürüyorum ben kredi vermekte istemiyorum faizde vermeyeceğim TL getirmeyin diyor. Hal böyle olunca da özel bankalardaki faizin düşüşü, hükümetin görev zararı diye nitelendirdiği baskısı yatırımcıyı korkutuyor ve parasını çekmesine sebep oluyor.

Zamanında piyasada bolca dolar bulunuyordu bunların hepsini geleceğe yatırıma değil ranta, rantçılara sağladık.