Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kişisel görüşüm, paramızın değer kaybının sebebi hukuk ve ülkenin yönetimiyle doğrudan ilişkisi var. Son yıllarda yaşadığımız olaylara dönüp bakarsak bunu anlayabiliriz. Yönetim güven ve hukuk ortamını tesis edemediği için paramız eriyor. Korkarım ki, bu eriyiş devam edecek gibi gözüküyor. Döviz ile iş yapanlara sabır dilerim.