Emre hocama yazdınız mı? php mailler açık mı hostta. birde mail ayarları doğrumu? spam klasörüne baktınız mı .d
Konuya etiketledim görünce bilgi verecektir, farklı bi klasörde iletisim.php de kendi iletişim formumu oluşturuyorum, sorunsuz gönderiyor.