XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu sistemi anlamıyorum durumu benden kat be kat iyi olanlara çıkıyor adamın yardıma ihtiyacı yok zevken başvuruyor çıkıyor ama 5 hanelik evin tek çalışanı olarak bana hala süreç devam ediyor diyor şaka gibi yahu, devletin verdiği hiçbir şeyden yararlanamadık bazen düşünüyorum acaba ben türk vatandaşı mi değilim.
Pazartesi bu durumla ilgili bir konu açmayı düşünüyorum.Benim anne baba ayrı , üzerime herhangi bir mal varlığı yok.

1 Nisanda kredi başvurusu yaptım , Pandemi yardımına da başvurduk.Devletten şu yaşıma kadar 1 tl yardım alamadım.

Araba al satla uğraşan bir arkadaşım var , üzerinden 500k'dan fazla mal varlığı var , kredi başvurusu 3 gün içinde onaylandı , adam parayı yedi bile