Kimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu durumla ne alakası var. Siz olayı farklı yerlere çekip siyasetleştiriyorsunuz. A partisi B partisi farketmiyor. Bende vergilerden hoşnut değilim. Ama her olayı fırsata çevirip bu ülkede kaos çıkaracak kitlelerden değilim. O zihniyette olan kişiler (gezi parkı gibi) bu huylarından vazgeçsin. Demokrasi ile gelen birini illegal yollardan yıkmaya çalışılırsa, yıkan kişilerin getirdiği kisiyi de bu sefer onlar illegal yolla yıkmaya çalışır. Sonra ülke olarak gerilemeye devam ederiz vs vs... İyi günler dilerim.
haklısınız siz hocam peki susalım bizler susmaya'da devam edelim iyi günler dilerim.