maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru diyorsun hiç bir şey olmasın aman ses çıkarmayalım karışmasın ülke ama hamal olalım ver vergiyi ver vergiyi ondan sonrada tvlerde bakın orta doğu ülkelerine bak onların başına bu geliyor haa eğer ıh ederseniz cız ederiz politikası beyinlere çok iyi enjekte edilmiş dimi
Hocam bu durumla ne alakası var. Siz olayı farklı yerlere çekip siyasetleştiriyorsunuz. A partisi B partisi farketmiyor. Bende vergilerden hoşnut değilim. Ama her olayı fırsata çevirip bu ülkede kaos çıkaracak kitlelerden değilim. O zihniyette olan kişiler (gezi parkı gibi) bu huylarından vazgeçsin. Demokrasi ile gelen birini illegal yollardan yıkmaya çalışılırsa, yıkan kişilerin getirdiği kisiyi de bu sefer onlar illegal yolla yıkmaya çalışır. Sonra ülke olarak gerilemeye devam ederiz vs vs... İyi günler dilerim.