BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekürler.
Aklımda başka bir soru var cevaplarsanız sevinirim
Allahü teâlâ her şeye gücü yeten değil midir?
Neden işlerini melekler yapar?
Ol demesi ile günah ve sevaplarımiz yazılamaz mi mesela melekler olmadan
Neden buna gerek duymuş?
Hep aklımdadır tatmin edici bir cevap bulamadım dini bütün bir insana benziyorsunuz sormak istedim.
Dini bütün insan olabiliriz inşallah... Hepimiz günahkârız...

Melekler Allah'ın yardımcısı olarak yaratılmadı hocam. Allah'ın hiçkimsenin yardımına ihtiyacı yok. Melekler de tıpkı insanlar ve cinler gibi Allah'a ibadet etmeleri için yaratıldı. Farklı görevi olan melekler var, o görevler hepsi için birer ibadet. Nasıl ki biz insanoğlu için çeşitli ibadetler varsa onlar için de öyle. Yaratılışları da tıpkı bizim yaratılışımız gibi Allah'ın Yüce Kudreti.