BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekürler.
Aklımda başka bir soru var cevaplarsanız sevinirim
Allahü teâlâ her şeye gücü yeten değil midir?
Neden işlerini melekler yapar?
Ol demesi ile günah ve sevaplarımiz yazılamaz mi mesela melekler olmadan
Neden buna gerek duymuş?
Hep aklımdadır tatmin edici bir cevap bulamadım dini bütün bir insana benziyorsunuz sormak istedim.
Melekler bi bakıma Allaha İbadet için yaratılmıştır bunların hepsinin bir amacı olmalı ki Allahü Teâlâ Şeytanı da dizginleyebilir belkide insanlar için melekler Yaratılmış olabilir diye düşünüyorum