Teşekürler.
Aklımda başka bir soru var cevaplarsanız sevinirim
Allahü teâlâ her şeye gücü yeten değil midir?
Neden işlerini melekler yapar?
Ol demesi ile günah ve sevaplarımiz yazılamaz mi mesela melekler olmadan
Neden buna gerek duymuş?
Hep aklımdadır tatmin edici bir cevap bulamadım dini bütün bir insana benziyorsunuz sormak istedim.