Kekikciniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aylik abonelik satin aldim, insallah bu aksam programi kullanmaya baslayacagim, hem zamandan tasarruf hemde pinterestte saglikli calisabilecek bir program oldugunu dusunuyorum, denedikten sonrada tecrubelerimi buradan paylasacagim.
Tecrübe paylaşımı:daha önce hiç pinterestte kullanılmamış temiz domainle programı kullandım bir kaç gün sonra hesaplarımın tamamı shadow!a düştü. toplamda 20 adet pinterest hesabı shadow yedi. Aynı domain manuel pinleme yaptıgım hesap 2k görüntülemeye ulaştı. Hocam ilgili en detaylı şekilde yardımcı oluyor hatta shadowa dusen pinterest hesaplarını da kendısınden tedarık ettım. Sistemi hocamın tavsıye ettıgı dakıka aralıklarında pinlemeye bıraktım. Benim için hayal kırıklığı oldu. Bu benim tecrübem sizleri yanıltmak yada konuyu baltalamak amaçlı değil. Sizlerde hem benim tecrübemden fikir alarak hemde bizzat deneyerek tecrube edebılırsınız. Hocama iyi satışlar bol kazançlar diliyorum. İyi forumlar.