Off çok sinir bozucu ya. Araba kullanırken ya maskeyi ya da gözlüğü çıkarıyorum da markette çok problem oluyor. Markette gözlüğü çıkar/tak yapmak da istemiyorum, oraya buraya dokunuyoruz sonuçta.
Geçenlerde markete gözlüksüz gireyim dedim yanlış ürün almışım.
Büyük problem gerçekten hocam bende araba kullanirken maskeyi assagi biraz indiriyorum mecbur yoksa sağlam buhar oluşuyor gözlüklerde inş adam akıllı maske çikar

Çıkmadan önce gözlükleri biraz alkolle silerseniz belki bir süre idare edebilir.
Alkol yokda,buhu önleyici almiştim araba için , gözlüklerde kullancam umarım işe yarar teşekkürler bu arada