Aynen, ben bir sorun daha yaşadım, son markete çıktığımda maskenin altında dudaklarım veya bıyıklarım terledi, artık bilemiyorum çok terleyen insan değilim ama damlacıklar ağzıma geldi, yutmamak için direndim. Hava sıcaktı, kestirememiş kalın giyinmiştim, ince giyinince de böyle olmaz umarım..