siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anadolu üniversitesi de online yapıyor ve tedbir yok. orada da biz enayimiyiz, neden bu şekilde tedbirsiz yapılıyor diye ağlayan çok...

İnsanoğlunu memnun etmek mümkün değil...Yapılanlar biraz sert gibi duruyor ama özel bir üniversitenin bunu yapması açıkçası beni mutlu etti. demek ki paramı alırım öğrenci de ne hali varsa görsün denmemiş..

Unutmayın ki bazen başkalarının(çalışanların) hakkını savunmak için olağanüstü şeyler yapmanız gerekebilir.

Keşke hepimiz dürüst olsak, bu tür tedbirlere gerek duymadan sınav yapsak...
Hocam sen de haklısın fakat,lerleyişin yanlış olduğunu düşünüyoruz. Mesela Anadolu Üniversitesi örneği verdin, Adam ortalamasını .2,9 lardan 3,4 lara çekicek. ki tarafta yüksek lisansa başvurucak bu tarafın hakkına giriliyo o zamanda. YÖK'ün bi standart getirmesi daha doğru olur. Öğretmenler ders kaydını telif ve kvkk kapsamında aldırmazken bize odanızı çekin sınav boyunca kamera açık kalıcak ve bu veriler 1 yıl saklancak ve işlenicek diyolar. Üzerine bir de bilgisayara ne olduğu belirsiz açık kaynak olmayan bi 3.parti uygulamaya erişim vermemizi istiyolar. Zoom'dan dolayı yaşanan veri kayıpları ortadayken bunların yapılmaya çalışmasını kınıyorum. Yoksa kopya çekilmesine tamamen karşıyım. Zaten çalışıp iyi not alınca bile okuldan vasıflı bi şekilde mezun olmazken, öğrencileri boşverip geçirince ortaya bomboş diplomalı vatandaşlar çıkıcak. Dediklerinize katılıyorum ama burdaki durum bi tık daha farklı.